Mathilde
uit Haarlem schreef op 8 oktober 2020 om 19:02
We hebben echt heerlijk genoten van onze mini-vakantie in de safari-tent! Wat een rust en wat een heerlijke omgeving. We voelden ons echt al snel thuis door het hartelijke ontvangst van Jolanda. En nu genieten we nog heerlijk na van de honing!