John
uit Apeldoorn schreef op 22 maart 2021 om 18:32
hartelijke ontvangst en rust!! wat een fijne plek is de Flesse. En voorzien van een fijne badruimte met toilet, douche, keuken met magnetron en oven. Kortom, lekker simpel en rustig kamperen, maar toch met luxe! Echt een aanrader!!