Ook al heeft de zon zich tijdens ons verblijf niet laten zien zijn we warm ontvangen. Zoontje heeft genoten van de aanwezige dieren. We hebben een topverblijf gehad. Helaas minder buiten kunnen genieten als gehoopt. Dat lag niet aan de accommodatie/ omgeving maar aan het weer, ook al voelt het als een paradijs. Het blijft gewoon Nederland .
We konden in de klompschuur heerlijk warm zitten. Hebben ons goed vermaakt met de aanwezige spelletjes en het aanwezige keukengerei voor het nuttigen van een maaltijd.
Zeker een aanrader!
